JoM LiHaT

FrEnZz...

Happy Holidays To All.....


Assalamualaikum, Salam Sejahtera dan Salam 1 Malaysia kepada semua rakan, sahabat, teman, dan semua para pembaca.

Baiklah. yang pertama sekali kawan(Editor) ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru Cina kepada semua yang menyambutnya terutama sekali sahabat yang berbangsa Cina. Semoga Tahun Baru ini lebih bermanfaat dari tahun lepas. Selamat bercuti bersama keluarga (sekiranya pulang ke kampung halaman baik yang menyambut atau tidak). Berhati-hati masa cuti, pandu dengan cermat dan jagalah diri.

Yang kedua adalah kepada sahabat yang tidak dapat pulang ke kampung halaman masing-masing atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan. Selamat bercuti terutamanya yang tinggal di hostel(asrama) ataupun rumah sewa masing-masing. Jaga diri baik-baik masa cuti ini. Nak pergi makan angin, pergilah. Itu kehendak sendiri tapi sentiasa berjaga-jaga kerana apa-apa boleh berlaku bila-bila masa sahaja.

Tidak lupa juga kepada yang bekerja. Selamat bercuti kepada semua pekerja tak kiralah penjawat awam mahupun swasta. Rehatkan minda masing-masing dari kerja-kerja yang membebankan. Janganlah terlalu taksub dengan kerja hingga membebankan diri sendiri.

Baiklah sampai di sini saja nurkilan kawan. Semoga di rahmati selalu.

Sekian terima kasih....


1 comment:

  1. Selamat menyambut tahun baru cina

    http://hasheenabeevi.blogspot.com

    ReplyDelete

LiHaT La LaGi...