JoM LiHaT

FrEnZz...

Cerita Aku dan DIa... Siapa yang tahu.....




Walaupun dah berbulan-bulan lamanya tak mengucap kata-kata...
Sudah sekian lama tidak bersua muka walaupun bertentang mata...


Akan tetapi...

Isnin yang lalu menjadi petanda...
Bertapa gembiranya hati ini bila dapat meluahkan kata-kata...
Walaupun hanya seketika sahaja...
Ku tahu kau sudah berpunya...
Aku sudah cukup gembira...

Selama ini aku memendam rasa...

Mendiamkan diri kerana terpaksa...
Bukan sebab diri ini dipaksa...
Akibat dari sejarah lama...

Aku cuba melupakan masa lama...
Tapi semakin aku lupa, semakin ia dekat terasa...
Aku juga cuba mengetepikan rasa...
Tapi apakan daya, aku tidak berdaya...

Aku sedar diri aku ini siapa...
Dengan lagu yang memberi makna...
Pesanan buat kekasih menjadi mercu tanda...
Aku tiada berdaya....

Di sini aku meluahkan rasa...
Nyawa yang memendam rasa...

Gila yang menjadi kuasa...
Kerana sebuah kuasa yang bernama "CINTA".....



No comments:

Post a Comment

LiHaT La LaGi...